Video of Day

Guineendade

Sobre Nós

sexta-feira, 25 de agosto de 2017

OPINIÃO: JOMAV TEM KU LEBSIDO SIM PABIA I LEBSI É POVO

Resultado de imagem para jose mario vaz

Jomav tem ku LEBSIDO tudo dia ku sol na mansi pabia I na lebsi é povo. Djintis na fala kuma garandi ka ta lebsido. Sim garandi ka ta lebsido ma som hora ku garandi rispita si cabeça I rispita utro djintis. Ma hora ku garandi na falta djintis rispito ki garandi tem ku faltado rispito. JOMAV prometi kuma I na garanti estabilidade. Kal estabilidade? Mintida som. JOMAV som mintida. Portanto JOMAV tem ku lebsido tudo dia ku alguim pudi. Pa djintis ka para lebsi Jomav. Bô tempassenssa bô lebsil pabia jomav I ka nada. Jomav i zero. Jomav na abusa de povo.





Abilio Corca

2 comentários:

  1. AMI OH, SÓ NHA CATCHUR MAS JOMAV TENE RISPITO MIL BIAS, KU FADIN GORA NHA PECADURIS!

    COMPADRE, QUIM QUI FALA "garandi ka ta lebsido"? CONTAN I QUIM ASSIM PA NO KUNSA LEBSI GARANDI DI QUI PECADUR INOCENTE! JOMAV PUI MINDJERIS, CRIANÇAS, JOVENS, IDOSOS NA MURRI TUDU DIA KU SOL MANSI NA GUINÉ-BISSAU, MA ALGUIN TA TENE CORAGEM PA FALA "GARANDI KATA LEBSIDO"! AI KADÉRA!

    ANTES DE TUDU, GARANDEÇA I SINTIDO, GARANDEÇA I RESPONSABILIDADE, GARANDEÇA I COMPORTAMENTO!!! JOMAV TA CONTA MINTIDI, JOMAV KA CUNSI SI TARBADJU I NIM I KA RISPITA TARBADJU DI UTRUS. KUMA GORA KU ALGUIM PUDI RISPITA JOMAV???

    NICOLAS SAKOZY CONTA DÉ: KUMA CIVILIZAÇÃO MODERNO ESCAPA AFRICANOS! MA I BARDADI GORA DÉ!!!

    NTA BU TA PUDI NAN KU AFRICANOS KU SÉ "GARANDEÇA DI PATETICE I DI TULESSA" !!!

    ResponderEliminar
  2. ANTA JOMAV I PECADUR?????? JOMAV I UM DEMÔNIO, DIABO, SATANÁS, LADRÃO, MAU, BURRO, MENTIROSO, MARIONETA, CORRUPTO, TUDO QUANTO ADJETIVO MAU ELE TEM.... O MEU CÃO É SUPERIOR EM DIGNIDADE A ESTE DIABO DOS INFERNO...

    ResponderEliminar